träningen på hyllan ett tag

Väldigt länge sen jag skrev nu, har verkligen tappat lusten till detta. Just i detta nu sitter jag här framför datorn medan tv:en rullar på i bakgruden, ska fixa med bloggen nu när jag äntligen har listat ut hur man byter headern, japp tog inte alls 3 månader innan jag listade ut det men sen har jag inte heller lagt energin på det.
 
Nu var det välidgt länge sedan jag tränade, jag kom verkligen inte igång efter dopet, lyckades om jag hade tur 2 pass/vecka när jag brukade hänga på gymmet minst 3-4 ggr, nu är dock förkyld, väldigt förkyld, så ja träningen får ligga på hyllan ett tag till, jag som har ett kettlebelles pass inbokat på tisdag men jag lär nog avboka det, men sen är det skärpning faktiskt. börjar lite smått med att försöka plocka bort godiset men inte helt, har bestämt mig för att det är helt okej att äta 3 tablettaskar/vecka, alltid någonting iaf. 
 
Har precis gjort något the på ingefära och honung som ska vara för hostan men helvete vad stark skiten vart.
Nu ska jag fortsätta pilla på bloggen.
skruttfia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback