1års kontroll

Jag har noll inspiration till bloggen just nu och det märks väl om man säger så, i veckan har jag sökt till komvux, ser fram emot skolan just nu, har ju hunnit lista ut vad det är jag vill här i livet och det kan jag bara tacka mina två fina barn för, tack för att ni har gett mig möjligheten att skjuta lite på skolan och hitta mig själv!
Dessutom har jag som sagt en tårtbeställning till helgen, och två till nästa helg! Så fullt upp.

Idag hade tid hos BVC för 1 års kontroll. Liva är nu 77,3 cm och 10500gram nu, gör mig absolut inget att hon är lite kortare i växten, hon har ju bråttom med allt annat, vildingen! Ska möblera om i vardags rummet snarast möjligt för att undvika att ha hon i fönstret igen...
Här är vildingen i egen hög person i fönstret, jag kröp alltid in i tvättmaskinen så antar att hon ärvt detta beteende efter mig, men Olivia är en kopia på mig både utseendemässigt och hur hon är som person.

Inser nu att det var ett tag sedan jag fotade min lille prins, får ta fram kameran någon dag och fota han lite mer seriöst, för annars blir det bara massa fula miner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback