Dra sig i håret

Imorgon är det fredag, igen! Torsdagen har gått i ett, Anton har varit till tandläkaren för förta fången idag, han ville inte dit, han var såååå hungrig vid lunch på dagis när jag kom, åt och åt och åt men tillslut var vi tvungna att gå, vi kom nog 2 min sent bara, är oftast helst en kvart tidig men med barn har jag fått satt det dära åt sidan alltså... Gick iaf bra och efteråt sa han att det inte var så farligt hos tandläkaren.
Har satt upp nya gardiner i köket, satt upp en julstjärna där, städat och stökat till så nu syns det inte att jag städade... Som vanligt. Lever typ renoveringskaos, står en spjälsäng mitt huset som jag ska fixa iordning, träplankor, och ja tvätt som inte blir stuket.
Ridning var det oxå ikväll, sista gången nästa gång sen är det två månaders uppehåll, sen har jag fyllt 3 tårtor! Efter detta ska jag ta semester och få ordning på detta hem.


Imorgon ska jag göra 40 cakepops, ta en tur till Avesta och handla födelsedagspresent, och kolla vad en ny laddare kostar, våran lilla Olivia äter tydligen på våra laddare, så kan informera om att iPhone laddare inte tål en ettåring som suger/tuggar på laddaren! Jaja håller på och bli galen på henne snart, den ungen alltså så underbar men just nu drar jag mig i håret hela tiden tror jag! 
Är visst väldigt dålig på detta med att föreviga ögonblick, inte tagit ett kort den i söndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback