Intensiv helg

Ja men nu har även denna helg varit och vi har ja hunnit med en del, vi flängde runt en del på lördag förmiddagen, en tur till Norbergs bygghandel som hade stängt, så ja en tur till soptippen med lite trädgårdsavfall, en tur till svärföräldrar att lämna av Anton, en tur till Avesta för att handla mer virke att använda som reglar till taket, sen var vi till Victors jobb och sågade till dom, sen hämtade vi Anton något stressade, hem Victor fick byta kläder och sen var det kåldolmsmiddag hos farmor, sen kom vi hem vid 5 och började sätta upp tak i Olivias rum, blir så fint! 
Idag har jag varit iväg ensam utan barn på klädparty, jag köpte inget då det inte är min stil på kläder och vi är inte rika just nu. Vi hade tydligen köpt 4 plankor förlite till taket så vi är inte riktigt klara än. Sen bör jag skulle börja slipa så vaknade liva så valde att gå upp istället och plocka iordning då vi började ha ner syrenhäcken här för en månad sen.
Olivia nöjd iaf när vi gick iväg med skottkärran till mamma och hon fick gå och åka. Livis älskar att gå och gick hem till Sandra och Robert, där hade hon koll minsann ;)
Sen vart det mat hon svärisarna och sen när vi kom hem så gjorde jag trolldeg då jag kände mig lite inspirerad och gjorde kakor och bullar.
Nu ska jag torka dessa i ugnen imorgon och sen ska jag bara köpa färg, får se när det inträffar antar jag.
Kaos på bakgården just nu, men få vara så tills våren! Då ska vi eventuellt bygga trädäck oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback