Lekparken

Igår kände jag verkligen att jag inte hade lust att stressa upp till öppis, dessutom är Olivia förkyld och Anton snorar han med såg jag imorse. Istället tänkte jag att vi tar en tur till lekparken, vi bor ju ändå bara 150m ifrån den, gjorde varmchoklad och varm mjölk som alternativ till Olivia och hade bullar med. Det var kaos innan vi tillslut kom iväg, bullarna dög inte utan Anton skulle ha kakor, Olivia skulle sova så han kunde kolla tv och Olivia är allmänt gnällig just nu, tillslut så bara klädde jag av barnen och gick upp till toan och andandes, gick ner och Anton var så nöjd.över att få kolla tv, han brydde sig inte ens när jag åter igen klädde på Olivia och mig och gick ut.. Så trött på att den där tv har tagit över hans liv, vet inte ens hur jag ska få slut på det, kollar han inte här då tjatar han på mormor och morfar, eller sätter sig och skriker.

Tillslut fick jag iaf med han ut, efter mer tårar för jag stängde av TV:en.
Mamman fastnade tydligen oxå på bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback