Sova

Ligger här i sängen, hör hur Olivia hostar, stackaren :( Anton nja han snorar typ inget! Förstår inte hur det kan snora mycket ena sekunden sen inget.. Har insett varför jag har så svårt att sova just nu, jag vet att snart kommer något barn vakna! Antar att jag ligger och väntar på det och inte kan slappna av fören något barn har vaknat och somnat om, vet att någon av dom alltid vaknar mellan 12 och 02. Oftast båda utspritt under denna tid, men natten till idag tog priset! 4-5 gånger tror jag att båda barnen vaknade sammanlagt, blir en häxa oxå när jag har somnat och är så grinig att jag ibland tillomed omedvetet smält i dörrar, mitt sätt att avreagera mig på, gjort sen jag varit liten, är en skön känsla att bara smäla igen dörren, låter helt psykad nu menmen.
Idag fick vi rida mulle, som är ny i stallet, inte minst men näst minst, men inte tillräckligt liten för att ingå i Antons kategori favorit ;) speciellt inte efter att Anton flög av idag när mulle skakade lite på sig, men upp på ryggen igen bara, tror på detta med att det bara är att sitta upp igen utan något större tröst och bara avdramatisera det, han var ledsen i 30 sekunder och sen pratade han på som vanligt. 

Kommentarer
Emelie säger:

Brukar också smälla i dörrar osv för att avreagera mig ;)

2015-11-27 | 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback