Ont i ryggen

Ååh usel start på både denna månad och veckan! Hade planerat att Anton och jag skulle halloween pyssla idag men istället ligger jag i soffan och har otroligt ont i vänster sida av ryggen typ! Ligger och väntar på att svärmor ska komma med mat till oss och knåda där jag har ont, misstänker nerv i klämm eller något annat. Började iaf när jag bar på Olivia ner för trappen och kände hur det började göra ont och jag vart yr och det började bli vitt framför ögonen, så jag försökte snabbt ta mig ner för resten av trappan och lägga mig på golvet, var en jobbig tur ner till golvet men en ännu jobbigare att försöka ta sig upp ifrån golvet. Detta är värre än att föda barn nästan.



Kommentarer
storasyster säger:

Krya på dig! ❤

2015-10-26 | 14:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback