Snorig familj och baktankar

Här hemma har vi sjukstuga, jag började bli lite smått förkyld förra veckan, men det ville aldrig bryta ut, Olivia vart förkyld i torsdag och Anton ja typ söndag/måndag och Victor igår kväll. Vi har iaf än så länge sluppit magsjukan, peppar peppar. Senare idag ska vi iväg på ridning och träning som det ser ut nu men kan ju hinna ändra sig när man har sjuka barn.
Förövrigt så är mina tankar i bakvärldens just nu, Olivia fyller 1 år om 2 veckor så jag har beställt en hel del nya utsticker och färger till tårtor får gärna komma nu helst igår. 

Haha förresten kolla in min ananasplanta!
Jag har verkligen inte gröna fingrar! Stället den upp med hjälp av den dära blompinnen men den ska ju kunna stå själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback