Fel sida av sängen idag

Alltså denna dag, inte en av dom bättre! Fy vaknade på helt fel sida idag, minsta lilla har retat gallfeber på mig, förutom det har vi en Olivia som håller på och får tänder så hon är så himla gnällig, och när man har hört det dära gnället ex antall timmar så glömmer man lixom bort varför hon gnäller och det blir mest bara irriterande, förutom det har det spillts saft och olivia hade ut vattnet vid skötbordet. Men vi tog oss igenom dagen, vi har bakat chokladbollar om än det vart både skrik och mest bråk, vi har städat om än skrik och bråk. Hela huset har vaknat på fel sida. Victor har jour denna vecka så han är just nu ute på jobb så passar på att blogga innan jag ska krypa ner i sängen.
Anton fick låna kameran idag och sprang omkring och fotograferade, tror nog att om han fortsätter såhär så har vi en blivanade fotograf i familjen♥
Tre bilder jag tog, kan drunka i dessa ögon även om ni ibalnd gör så jag bara vill gå ut genom dörren och komma hom om en vecka! 

Kommentarer
Denice säger:

Åh va jag längtar tills vi bor i samma by!! Då ska långa terapipromenader tas!! Miss u

Svar: Om det skas! Saknar dig son en tok ju!
Sofie Qvist

2015-09-20 | 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback