Regntorsdag.

Vilken mysmorgon jag och olivia tog, hon satt nöjt i mitt knä och kolla tv och bara myste. 
Mamma körde Anton till förskolan imorse och jag är så tacksam när jag slipper dra ut barnvagn och olivia i detta väder, dels har jag inget regnskydd till vagnen så det är väl typ något vi måste införskaffa. Är inne på fjärdedagen med halsont idag, blir nog inget öppis imorgon till barnens besvikelse och min, jag som skulle köpa en sittdyna av en annan mamma.
Nu tänkte jag sätta mig och kolla igen dopbilder och lägga upp här.
Såhär ser det ut just nu på vardagsrumsfönstret.
Mystjejen.

Kommentarer
Anonym säger:

Hej Sofie!! Du får krya på dig,vi blir oxså hemma i morgon,smilla har feber och ont i halsen😷 Jag tar med mig dynan på måndag om vi är friska.. Kram Åsa

2015-09-17 | 13:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback