Slappis söndag


De här med selfies slutade va min grej när jag vart gravid med Anton och sen dess har jag aldrig hittat tillbaka.

Söndag idag, mamma och Johanna med lilla Algot var här på besök och fikade lite. Sen har vi mest bara legat och latat oss i soffan och ätit pizza. Slapp söndag och de behövdes nog, Victor är lagom bakfull idag annars hade de nog vart full rulle som vanligt. Barnen badade nu på kvällen och nu har jag precis lagt Olivia så nu sover hon troligtvis för natten, medan Victor lägger Anton vilket inte går lika fort idag då han bara proppat i sig godis och fika när mamma och Johanna var här. Jag ska traska iväg till gymmet och hoppas att jag kommer in. Länge sen jag var där men dom hade dragit kostnaden i fredags så förhoppningsvis kommer jag in. Pausade medlemsskapet när jag vart sjuk fram till nu ungefär men vi får se helt enkelt. Ska testa kondition och sedan köra ett styrkepass från min bok om träning under och efter graviditeten.


Algot och Olivia idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback