Nya tag.

Måndag igen, ny träningsvecka och ännu en vecka med att försöka sluta med godis, hoppas på lite bättre resultat denna gång, alltså inga godsaker eller godis, bara ett stort fet NEJ, vi laddar upp till Victors farmor fyller år i slutet av februari och min födelsedag i början av mars.
 
Träningsschema vecka 4. 
Måndag - Styrketräning (armar, axlar, bröst och rygg)
Tisdag - Yoga och vila.
Onsdag - Cirkelträning.
Torsdag - Styrketräning (ben, rumpa och mage) och yoga.
Fredag - Vila.
Lördag - Styrketränign (armar, axlar, bröst och rygg)
Söndag - Styrketräning (ben, rumpa och mage-
 
Aja armar och bröst och det känner jag mig mig mer hemma med än med ben, mage och rumpa,där är jag helt vilsen.
 
Vi har inge internet hemma och får det nog inte fören om en vecka, vi har lite annat barnbidraget får gå till idag, hehe blöjor och mat,Men skriver imogon eller något, står handling, matlaging, plugg och träning. fullt upp medvetslös, kommer somna gått ikväll iaf, är såååå trött.
Nya bilen.
Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback