Funderar

Hej, hoppas er dag och vecka börjat bra! Jag är typ lite ur balans idag, min sömn inatt har störts av en 2,5 åring som ligger och sprakar mig hela tiden, tillslut fick jag nog och hämtade hans täcke och lindade in han i. Drömde även en jätte konstig dröm. 
Ligger och funderar fram och tillbaka på hur jag ska göra med att sluta med godis, försöka gå ner några kilo till eller vill jag ens de? Jag är egentligen nöjd med mig själv, har precis tryckt i mig en halv zoo godis påse, funderar på att bara träna och sedan leva på som vanligt, men pasta och grädde och korv, de ända Anton äter och de är rätt tröttsamt att laga två rätter, eller äta pasta och allt sånt dära men räkna kalorier och äta dom där 1707 kcal varje dag fast med sånt istället? Mycket tankar kring vad jag vill göra, är som sagt vid de där berömda 3-4 veckors gränsen där allt känns jobbigt och man bara vill ge upp. Träningen dock är typ så skön och rolig, så skönt att bara vara jag någon timme och där kämpar jag på. Lutar mot en löprunda idag, var ett bra tag sen jag tog ett varv.

Olivia sover just nu, Anton kollar film och jag pillar på mobilen i sängen, är som sagt ur balans idag och väldigt trött, försöker rensa här hemma med all skit som vi hade i källaren, Victor envisas om att vi ska spara hans VHS filmer fast vi inte ens äger en VHS spelare.. Får se vart han kommer ställa dom, om han nu ens kommer ställa undan dom någon gång...
Coola grabben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback