Hej februari :D

Måndag igen, och januari är förbi! Igår var vi ut till Victor farmor och farfar och åt mat, inte världens nyttigaste mat men ibland får man ju unna sig lite ris haha. På kvällen stod ett kettlebelles Cirkelpass på ordningen och helvete ville bara lägga mig dö på sista stationen, så jag var snabb att norpa en plats till nästa söndag oxå. Vart så ledsen förresten när vågen visade 59.9kg i morse, Vafan vågen visade ju 59,4 med frukost i magen och kläder på kroppen i söndags så de kan inte stämma, nekade gjorde de inte, 58.0 visade den när jag kom hem från öppis, ha så nu är de fan inte långt kvar tills jag når min start vikt innan graviditeten med Olivia wopwop! Efter de tar jag upp där avslutande förra gången och börjar kämpa för min drömform Istället.
olivia och jag igår.
ligger i sängen just nu och har min vila, enligt psykologen ska jag sova en stund varje dag men hur lätt är de med en 2,5 åring som inte sover på kvällarna om han sover en stund på dagen, nu ska Anton ha något å dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback