Helgen som varit

Vi har som sagt haft fullt upp nästan hela helgen, Anton sov hos farmor och farfar fredag-lördag, som han har pratat och längtat efter det. Mamma tog Olivia från halv 4 till 10 över 6 så jag kunde åka över till Avesta och dansa in helgen med lite latin moves, sen kl halv 9 typ kom Victor och hämtade mig Olivia och så handlade vi mat, korv med bröd (kändes ändå nyttigare än pizza ( vilket jag inte ätit på väldigt länge)) hyrde film.
Körde ett tabata pass på lördag morgon, känner stor sorg över att jag inte kommer kunna gå nästa helg på mitt morgonpass. Sen storstädade vi hela huset, handlade mat och på kvällen var Niklas och Hanna över och åt mat och kolla Melodifestivalen med oss, trevligt.
Söndag började med att Anton vakande 7! För att Olivia började knöla då, hon somnade iaf om och sov till 8.30 och Anton fick kolla tv medan vi låg och halv sov, hans ålder nu är så härlig! Satt upp värmepumpen nu ska de bara dras el och slangar och nåt mer sen så bakade Anton och jag muffins och vid halv 3 kom Victors farmor och farfar hit. 

Kommer ha sån jävla träningsvärk efter dages kettlebelles passet idag, vågade ta tyngre vikter idag, är fortfarande inne i de där med att försöka hitta vad jag klarar av. Min mage kör även, måste vara något jag ätit för Victor mage är oxå konstig. Kanske står + -0 på vågen imorgon om jag har tur.

Nu ska jag sova, imorgon ska vi bara vara hemma och mysa hela dagen eller om de är sol ska vi gå ut och ladda batterierna.
Bjuder på en bild på min älskade Olivia som jag tog nu i veckan när hon blev 3 månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback