Så är snart helgen slut

Hej, sitter och laddar inför veckans sista pass, kettlebelles cirkel, ska bli rätt skönt att avsluta veckan med träning efter en väldigt onyttig helg, tog en liten paus från att räkna kalorier och äta nyttigt och bara hade en äta vad jag vill helg, har ätit korv med bröd 3 dagar i rak nu, men fy va de är gott.
Vi har Victors farmor och farfar här just nu, de är och kollar in vårat lilla radhus och sedan åker jag med dom över till Avesta och pappa hämtar mig. Vi har verkligen varit upptagna hela helgen med besök och sätta upp värmepump och sånt.
Har konstaterat att jag inte kan ha godis hemma för då äter jag de hela tiden, idag började dagen med att ta några godisar lixom? Så fick be Victor slänga de som var kvar utav detta. Självdiciplinen var inte på topp denna helg, antar att jag var då den där tre veckors gränsen som oftast är så jobbig när man försöker ändra vanor... Nya tag denna vecka, så får vi se vad resultatet blir på vågen imorgon, gissar på ett 0,5 kilo upp. Visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback