Torsdag!

God morgon, eller nu är de väl förmiddag men jaja. Anton vaknade vid 20 i 8 och la sig i våran säng och ville kolla stadens hjältar, så tror vi låg kvar i sängen till 10 över 8 för då vaknade Olivia till. Sen har vi ätit frukost, plockat undan i köket, startat en tvättmaskin, fixat oss och sånt där.

Haha måste bara få berätta, alltså vi har verkligen bara is på våran parkering och igår när Victor kom hem från hans föräldrar så tänkte jag "nu kör han in i väggen" gissa vem son kom åt väggen med extra lysena? Och inatt så föll de ner snö från taket på motorhuven, alltså något säger mig att vi borde kanske skaffa en bättre parkering.

Senare idag har jag bokat upp mig på 3 pass, varje pass är 30 min långt så blir sammanlagt 1,5 timme. Har sån träningsvärk sen i tisdags. Är fortfarande otaggad till träning om jag ska vara ärlig.. Menmen.



Kommentarer
Sandra säger:

😖Ni får nog parkera någon annanstans snarast, det är jävligt hård och tung snö/is som ramlar ner. Vi tror att någon av våra närmsta grannar fick något förstört på baksidan igår kväll. Till och med vårt badrumsgolv vibrerade😳 kram

2015-02-12 | 20:20:09
Bloggadress: http://www.soddli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback