Våran dag och starkare mama!

Ligger i sängen nu, sovdags och de behövs! Vi har haft 2 bråkiga nätter med Anton där han ligger och sparkar både mig och Victor i ryggen.. Inte de skönaste kan jag lova.. Idag har jag och barnen iaf inte gjort så mycket, vi var ut en stund vid 12 och njöt av solen och vid 2 tog vi en promenad till konsum och handlade mat, vart potatis med köttbullar och brunsås, lätt min favorit mat! Speciellt med mamma scans köttbullar, haha! Har varit iväg på cirkelträning, var så otaggad till att träna, men fan va bra de gick idag, allt bara flöt på lixom, tillomed triceps övningen gick bra, körde på som en galning kan jag lova! Hämtade även ut tre paket som låg på Ica i Avesta, har nog 2 till jag väntar på, haha blir så när man beställer från en app som samlar massa olika affärer så de blir massa olika paket. Visar imorgon vad de va, var bla. en sjukt fin body till Olivia.
Tröck även i mig en semla nu på kvällen, hehe jag som skulle vänta till fettis tisdag nästa vecka, men nja lever bara en gång ;)
Njöt ute i solen med viföräldrar tidningen. Brukar försöka göra den läsningen till något speciellt så oftast läggs tidningen undan tills tillfälle hittas, som idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback