Planering

Nu äntligen kan jag köra igång med träningen på riktigt, har varit på efterkontroll och allt har läkt så fint, bokat in en massa Pass denna vecka, zumba på fredag, box-cardio på lördag och budypump på söndag och även ett cx work pass imorgon, de är ett jävla puzzlende att få in träning när man tränar i Avesta.. Ska även klämma in lite löpning dena vecka trots gymmet, på söndag har jag planerat att springa med Sofia så får väl se till och klämma in de med.

Tisdag idag och snön faller utanför, barnen tog sovmorgon till halv 10 så jag klagar inte. Jag tänkte vi skulle ta de lugnt inne idag, ska bara ner och handla mat senare. Cirkelträning på schemat ikväll oxå, denna gång tänker jag inte trycka i mig en pizza före för de resulterade i en väldigt orkeslös Sofie kan jag lova.
Liva igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback