Morgontrött mamma

Imorse påväg till öppis, vi har varit barnvakt åt Lillmor idag så Anton vart så glad när han vaknade och kom ut till sängen och Lillmor låg där, jag är så seg på morgonen och ligger ofta och drar mig lite för länge och mutar med telefonen så jag kan få dra mig lite.
Barnen har iaf lekt hela dagen och Olivia har sovit typ 4 timmar ute i vagnen på fastun, när hände det senast? Alltså 4 timmar, somnade när vi gick från öppis halv 12 ungefär och sov till halv 4 ungefär lite mer, alltså hon sover ofta 3 timmar och senaste tiden har hon varit en tröttmössa.
På kvällen tog jag en PW med mamma, hon följde med halva rundan och sen gick jag resten själv, vart sammanlagt 6,5km och vart 21500 steg sammanlagt idag så nu knatar vi på. Imorgon efter lämning på dagis (håll tummarna att ingen spytt och Anton kan vara där) så är planen att gå runt sjön med Sandra, nya tisdagstradionen. Sen är det ridning för Anton och cirkelträning, fullt upp som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback